COMANDA

 

1. Cum cumpăr?

Comandă online

Prin intermediul Vidda.ro puteți comanda online, cu plata ramburs produsele pe care le doriți, fără a vă mai deplasa la o librărie. Astfel economisiti timp și bani. Fiecare produs pe care doriți să-l cumpărati trebuie să fie adăugat în cosul dvs. de cumpărături (coș virtual). În dreptul fiecărui produs există un buton „Adaugă în cos” care vă va adăuga produsul selectat direct în cosul dvs. de cumpărături.

Cosul dvs. de cumpărături actualizat permanent va apărea mereu în bara de meniu din partea dreaptă a paginii. Acolo puteti:

-modifica cantitatea fiecărui produs comandat;
-vizualiza costul produselor alese;
-scoate un produs din cos (completând în căsuta cu numărul de bucăti dorite „0” sau apăsând pe butonul rosu „sterge”).

În clipa în care doriti să finalizati comanda, apăsati butonul „Finalizează comanda”. Acest pas vă va duce într-o fereastră în care veti completa datele personale, adresa de livrare, veti alege modalitatea de plată si de expediere a produselor. După completarea tuturor acestor informatii, veti primi un e-mail de confirmare a comenzii. Odată completate, aceste date vor rămâne înregistrate în contul dvs. si nu va mai fi necesar să le introduceti din nou în cazul unei noi comenzi, decât dacă doriti să le schimbati (exemplu: o altă adresă de livrare).

 

Comandă telefonică

Pentru a comanda telefonic este de ajuns să ne contactați la următorele numere de telefon: 0259/425457; 0744/988418 , ca să vorbiți cu un reprezentant al librăriei, care va fi bucuros să vă preia comanda și să vă răspundă la întrebări.

 

2. Cum se procesează comenzile?

Comenzile sunt preluate si procesate în cel mai scurt timp posibil, de obicei in aceeasi zi lucrătoare de la primirea comenzii. Acestea sunt onorate în ordinea intrării, în limita stocului disponibil. Desi disponibilitatea fiecărui produs este verificată si actualizată zilnic, există totusi posibilitatea comandării unui produs care nu se mai află în stoc. În acest caz, în momentul preluării comenzii, veti fi contactat telefonic sau prin e-mail pentru a confirma anularea sau livrarea partială a comenzii. În situatii speciale (perioade de vârf, vacante etc.) pot apărea întârzieri în operatiunile de prelucrare si livrare a comenzilor.

 

3. Care este valoarea minimă pentru care pot comanda?

Valoare minimă a unei comenzi este de 15 lei. Ne rezervăm dreptul de a refuza comenzile ale caror informatii nu sunt plauzibile sau sunt incomplete.

                                                                                     

4. Ce se intampla cand unele dintre produsele pe care le-am comandat nu se afla in stoc?
Cu toate ca incercam sa actualizam in permanenta continutul site-ului, este posibil ca unele dintre produsele pe care le comanzi sa nu se afle in stoc la momentul efectuarii comenzii.
Intr-un astfel de caz, daca selectezi 'Ramburs' ca modalitate de plata dorita, intr-o prima faza iti vom trimite produsele aflate in stoc la momentul efectuarii comenzii [colet 1], urmand ca restul produselor comandate sa ti le trimitem imediat ce dispunem de ele, intr-un al doilea colet [colet 2].
In momentul expedierii coletului 1, vei fi anuntat despre aceasta printr-un email. Acel email, pe langa alte informatii despre comanda ta, va contine si lista produselor aflate in drum spre tine in coletul 1, precum si lista produselor care iti vor fi expediate in coletul 2.

 

5. Ce mai trebuie să fac după ce am comandat?

Cel mai important lucru pe care trebuie sa-l faci dupa ce comanzi este sa-ti notezi numarul comenzii pe care tocmai ai facut-o. Imediat dupa ce trimiti comanda catre noi, primesti un email de confirmare a primirii acesteia. Acest email contine, pe langa alte detalii relevante despre comanda ta, si numarul acesteia. Numarul acesta va trebui sa ni-l indici ori de cate ori ne vei adresa intrebari cu privire la comanda ta.   

 

6. De ce nu pot comanda?

Este posibil ca din diferite motive care nu tin de vointa noastră, să întâmpinati dificultăti în procesul de realizare a comenzii. În acest caz, vă rugăm să ne înstiintati la adresa de e-mail alegeviata@gmail.com sau printr-un telefon la 0744988418 pentru remedierea problemelor apărute.

 

7. Dacă prețul afișat e diferit de cel real?

Preturile produselor de pe Vidda.ro  sunt exprimate în lei, includ TVA si sunt valabile sub rezerva erorilor umane de introducere. Dacă ati comandat un produs cu pretul afisat eronat, veti fi contactat prin e-mail sau telefonic pentru a valida comanda în noile conditii. 

 

În cazul în care întrebarea dvs. nu se regăseste în lista de mai sus sau nu ati fost satisfăcut de răspunsuri, ne puteti contacta oricând la adresa alegeviata@gmail.com sau telefonic la numerele 0259/425457 sau 0744/988418

Produs adaugat cu succes in favorite
Prouds adaugat pentru a fi comparat